На факультеті фізичного виховання та спорту закінчилася Виробнича педагогічна практика в закладах вищої освіти здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 014.11 Середня освіта (Фізична культура).
З 11 по 29 листопада 2024 року здобувачі другого магістерського рівня вищої освіти за спеціальність 014.11 Середня освіта (Фізична культура) проходили Виробничу педагогічну практику в закладах вищої освіти на базі факультету фізичного виховання та спорту Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка.


Виробнича педагогічна практика в закладах вищої освіти є інтегруючою ланкою теоретичної і практичної підготовки студентів, багато аспектним й багатоцільовим етапом, що забезпечує їх професійну підготовку з основної спеціальності – фізичне виховання, кваліфікацією за фахом – викладача фізичного виховання у закладах вищої освіти.
Виробнича педагогічна практика у закладах вищої освіти здійснювалася з урахуванням обов’язкового мінімуму змісту програми професійної підготовки викладача фізичного виховання фахової передвищої освіти, після вивчення студентами базових психолого-педагогічних дисциплін, педагогіки й психології вищої школи з одного боку, що забезпечує більш глибоке засвоєння змісту навчальної дисципліни, а з іншого – є шляхом опанування викладання як виду діяльності. Її реалізація дає змогу втілити набуті студентами знання, вміння та навички для опрацювання теоретичних і практичних питань під час підготовки та здійснення викладацької діяльності.


Під час практики студенти застосовували теоретичні знання, уміння і навички, отримані під час вивчення фахових дисциплін у професійній діяльності; демонстрували основні навички щодо здійснення різних видів роботи викладача: навчальної, методичної, організаційної, наукової, виховної; здійснювали пошук інформації із залученням сучасних інформаційних технологій. Також застосовували навички вирішення практичних завдань та ділового спілкування, вчилися будувати комунікаційну стратегію з колегами, партнерами, студентами та їхніми батьками, створювати рівноправний позитивний клімат, володіти прийомами спілкування і використання їх у професійній діяльності.