Студенти факультету фізичного виховання та спорту практично освоюють еко-рекреацію в Ботанічному саду

Студенти факультету фізичного виховання та спорту мали унікальну можливість поєднати навчання з активним відпочинком. Під час проходження навчальної фізкультурно-оздоровчої практики здобувачі першого та другого курсів разом з методистами відвідали Ботанічний сад Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка. Цей візит став чудовим прикладом того, як урбанізовані паркові зони міста міста можуть бути ефективно використані для розвитку екологічного фітнесу, екологічного туризмута інших формфізкультурно-оздоровчої активності.Під час екскурсії студенти не лише насолоджувались мальовничими ландшафтами та різноманіттям рослинного світу, але й вивчали потенціал університетського Ботанічного саду як осередку для організації різноманітних оздоровчих заходів. Особлива увага приділялася концепції спеціально облаштованих маршрутів для прогулянок, рухливих ігор та інших видів рухової активності на свіжому повітрі.

«Ботанічний сад – це не просто колекція рослин, це справжня перлина нашого міста, «восьме чудо Полтави», що має величезний потенціал для формування екологічної свідомості та культури здоров’я як школярів міста, так і їхніх батьків», – зазначила методист практики, кандидат біологічних наук, доцент кафедри медико-біологічних дисциплін і фізичного виховання Інна Шапаренко. «Ми побачили, що тут можна організувати не лише індивідуальні заняття, а й фізкультурно-оздоровчі свята, змагання, квести та інші активності, які сприятимуть залученню широких верств населення до здорового способу життя». Викладачі, які супроводжували студентів, також підкреслили, що такі практичні заняття є надзвичайно цінними для майбутніх вчителів фізичної культури та тренерів. Вони дають змогу не лише розширити теоретичні знання, а й розвинути практичні навички з організації та проведення фізкультурно-оздоровчих заходів у природних умовах.

Здобувачі під час візиту активно відпрацьовували практичні навички, необхідні для майбутньої професії. Вони вчилися оцінювати рекреаційний потенціал природних територій для проведення оздоровчих занять, розробляти маршрути для «доріжок здоров’я» з урахуванням рельєфу та безпеки ландшафту; визначати оптимальні зони для групових та індивідуальних занять фізичною культурою на свіжому повітрі, використовувати енергію природи для покращення фізичного та емоційного стану. Загалом, задоволеність студентів була надзвичайно високою. «Це була не просто екскурсія, а справжнє джерело натхнення», – поділилася враженнями студентка другого курсу. – «Ми отримали не лише знання, а й впевненість у тому, що зможемо ефективно використовувати природне середовище для організації цікавих та корисних фізкультурно-оздоровчих заходів». Можливість побачити як теоретичні знання втілюються в реальному просторі надихнула майбутніх вчителів фізичної культури та тренерів на розробку власних креативних ідей для залучення школярів до активного способу життя. Такі ініціативи не лише сприяють збереженню унікальних природних об’єктів, а й підвищують рівень здоров’я та добробуту громади.

You may also like...