Гаранти освітніх програм – учасники онлайн-форуму з академічної доброчесності
Гаранти освітніх програм «Середня освіта (Фізична культура)» та «Фізична культура і спорт» першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів вищої освіти Оксана Корносенко, Олена Момот, Оксана Даниско та Олександр Свєртнєв взяли участь в онлайн-форумі академічної доброчесності, що відбувся 4 жовтня 2022 року з ініціативи Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти України спільно із Unicheck Україна. Основна тема події – проблема академічної доброчесності у вищій освіті в умовах кризи. Кращі спікери від Національного агентства, МОН України, ENAI, Unicheck, провідних зарубіжних та вітчизняних університетів обговорили кращі кейси не лише дотримання, а й розвитку академічної доброчесності під час ускладнених умов.
Зокрема, Голова Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти України Андрій Бутенко зауважив, що академічна доброчесність – це щире виконання особистістю запланованої роботи задля отримання якісного результату, можливість успішної професійної та соціальної реалізації. Заступник Голови Національного агентства якості освіти України Іван Назаров наголосив не необхідності дотримання академічної доброчесності як складника внутрішньої системи та водночас зовнішнього регулятора забезпечення якості освіти кожного українського ЗВО.
Проректорка з академічних питань Університету Назарбаєва (Астана, Казахстан) представила до уваги учасників заходу зарубіжні практики формування академічної доброчесності здобувачів вищої освіти. Спікерка наголосила, що основними причинами порушень принципів академічної доброчесності є проблеми тайм-менеджменту та страх висловлення власних ідей, а відтак актуалізувала необхідність сприяння розвитку креативності учасників академічного середовища, забезпечення можливості кожному стати лідером в академічно доброчесному просторі.
Секретариня комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій Наталія Піпа ознайомила присутніх із законодавчими ініціативами в сфері академічної доброчесності та окреслила виклики та перспективи, зумовлені реалізацією державної політики дотримання вимог доброчесності в академічному середовищі.